Fitness Data Freak
Michal Ozogán

Vizualizace dat z Fitbit Charge HR

Vizualizace dat z Fitbit Charge HR

Když už sbírám nejrůznější data o svých aktivitách, byl by skoro hřích si je nehodit do nějaké nádherné, barevné vizualizace. Využil jsem toho, že Fitbit Charge HR měří můj tep a já tak mohu určit, ve které dny jsem jak aktivní.

Fitbit Charge HR mám už od začátku srpna, takže jsem si vytvořil vizualizaci dat, která jsem za to dobu nasbíral. Náramek téměř nesundávám, takže informace jsou kontinuální. Pomocí API jsem si vytáhl minutová data o srdečním tepu a rozdělil je do sedmi dnů v týdnu. Následně jsem hodnoty pro každou minutu zprůměroval. Vzniklo mi něco takového:

Fitbit Charge HR - tep v průběhu týdne

Je tam opravdu hezky vidět, ve které okamžiky jsem aktivnější. Od jedné hodiny ranní jsem cirka na padesátce, takže spím. Ráno se probudím a vyrazím do práce, kde mi zase začne tep pomalu klesat. Je tam výkyv v úterý, kdy chodím později. V kanceláři evidentně nedělám nic náročného a podle všeho se ani moc nestresuju. Okolo dvanácté se mi tep opět zvedá – máme čas na oběd.

Jakmile odpoledne odejdu z práce, tep mi vystřelí nahoru, protože jsem na cestě a dělám kdo ví co. Někde okolo 21 hodiny začíná pomalu klesat, protože už se věnuji klidnějším činnostem a pomalu se chystám do hajan.

V následujícím grafu jsou úplně stejná čísla, ale barevně jsem odlišil pracovní dny a víkendy. Opět je krásně vidět, že v sobotu či v neděli si přispím a zároveň chodím spát o něco později. Ještě lze z grafu vyčíst, že o víkendu jsem obecně aktivnější celý den a nejsou tam výrazné výkyvy.

graph-fitbit-hr2


    Přidejte svůj komentář

     


    Nepřehlédněte Jak jsem začal běhat pomalu

    Jak jsem začal běhat pomalu

    Běhat pomalu je kouzelné umění, které vyžaduje tvrdou disciplínu a sebekázeň. Jdu takříkajíc do sebe a téměř od začátku roku se mi daří ploužit se. Jaké mám výsledky?

    Zobrazit →

    Jak se počítá převýšení?

    Jak se počítá převýšení?

    Ať už běháte nebo jezdíte na kole, převýšení je důležitá veličina. Je mnohem lehčí zdolat 20 kilometrů po rovině, než překonávat stoupání ve stovkách metrů. V zásadě se dá měřit přes GPS nebo přes výškoměr. Obě možnosti ale mají svá úskalí.

    Zobrazit →


    Sledujte mě

    Odebírejte nové články

    Sledujte mě
    Nenechte si ujít nové články